Σάββατο 21 Μαΐου, 2022

Βήμα Πολιτών

Ανεξάρτητη Διαδικτυακή Εφημερίδα των Βορείων Προαστίων

  • Τι είναι το άγχος και πως αντιμετωπίζεται;

    άγχος

    Αν ρωτήσουμε δέκα διαφορετικά άτομα τι είναι το άγχος, το πιθανότερο είναι να πάρουμε δέκα διαφορετικές απαντήσεις, οι οποίες θα αφορούν πράγματα και καταστάσεις που προκαλούν άγχος (δηλαδή αγχογόνους παράγοντες) και όχι το άγχος καθεαυτό.

    Τι πραγματικά είναι το άγχος;

    Σύμφωνα με την Ορθομοριακή Διατροφή, δεν υπάρχει άγχος. Υπάρχουν μόνο τα ερεθίσματα και οι πιέσεις της καθημερινότητας και η ικανότητα του ανθρώπου να τα αντιμετωπίζει. Όταν η ικανότητα αντιμετώπισής τους μειώνεται, αυτό που αντιλαμβανόμαστε ως άγχος αυξάνεται, και το αντίστροφο. Η ικανότητα αυτή εξαρτάται από την ψυχοσωματική ολότητα του ανθρώπου, δηλαδή όχι μόνο από τη «νοοτροπία» ή την «προσωπικότητα» του καθενός αλλά κυρίως από την κυτταρική και βιοχημική λειτουργία του οργανισμού του.

    Η ορθομοριακή διατροφική αντιμετώπιση του άγχους

    Αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι πολλά άτομα καταφεύγουν σε «τοξικές» βιοχημικές λύσεις για να αντιμετωπίσουν το άγχος, όπως καφέδες, νικοτίνη, ζάχαρη, γλυκά, πολυφαγία, αλκοόλ αλλά και ναρκωτικά. Όλα αυτά κινητοποιούν ορμόνες και νευροδιαβιβαστές και το άτομο αρχικά αισθάνεται ευφορία, δύναμη και ευεξία. Προσωρινά το άγχος εξαφανίζεται. Ταυτόχρονα όμως εξαντλούν διατροφικά και τοξινώνουν τον οργανισμό και το άγχος επανέρχεται δριμύτερο με σοβαρές συνέπειες στην υγεία του ανθρώπου.

    Ένας διατροφικά εξαντλημένος και τοξινωμένος οργανισμός δεν μπορεί παρά να «αισθάνεται» συνεχώς απειλούμενος, με χαμηλό ηθικό και απαισιοδοξία και να καταλήξει με σοβαρές ψυχοσωματικές εκφυλιστικές παθήσεις.

    Όταν τα κύτταρά μας είναι αποτοξινωμένα και έχουν όλα τα ορθομοριακά στοιχεία που χρειάζονται για να παράγουν ενέργεια, τότε μπορούμε να αντιμετωπίσουμε όλα τα ερεθίσματα του περιβάλλοντος πολύ καλύτερα, άσχετα με το ψυχολογικό μας προφίλ, την προσωπικότητα και τη νοοτροπία.

    Υπάρχουν τροφές που μας αγχώνουν και τροφές που μας ηρεμούν και αυξάνουν την ικανότητά μας να αντιμετωπίζουμε την πίεση που αισθανόμαστε. Εξαρτάται πώς αυτές οι τροφές τρέφουν τα κύτταρά μας και πώς ρυθμίζουν τη βιοχημεία του εγκεφάλου μας.

    Η Ορθομοριακή αντιμετώπιση

    Μην Ξεχνάτε:

    Η λάθος αναπνοή επιδεινώνει τα συμπτώματα του άγχους. Εσείς αναπνέετε σωστά; Δείτε το σχετικό βίντεο παρακάτω.