Σάββατο 21 Μαΐου, 2022

Βήμα Πολιτών

Ανεξάρτητη Διαδικτυακή Εφημερίδα των Βορείων Προαστίων

  • Ποιες είναι οι καλύτερες ώρες της ημέρας για να πίνουμε νερό;

    ορθομοριακό νερό TENSA

    Είναι γνωστό ότι καλό είναι να πίνουμε 8 με 10 ποτήρια νερό ημερησίως, έτσι ώστε το σώμα μας να είναι σωστά ενυδατωμένο. Όμως, ποια είναι η καλύτερη ώρα για να πίνουμε νερό;

    Όπως έχει διαπιστωθεί, είναι καλύτερα να πίνουμε νερό:

    1. Όταν ξυπνάμε το πρωί πίνουμε ένα με δύο ποτήρια νερό με άδειο στομάχι που θα βοηθήσει στην ενεργοποίηση της λειτουργίας των συστημάτων του οργανισμού και κυρίως του γαστρεντερικού συστήματος, αλλά και στην αποτοξίνωση του οργανισμού.
    2. 10 – 20 λεπτά πριν από κάθε γεύμα πίνουμε ένα ποτήρι νερό που θα προετοιμάσει το γαστρεντερικό σύστημα για καλύτερη διάλυση και πέψη της τροφής και θα βοηθήσει στη ρύθμιση της αίσθησης της πείνας.
    3. Όταν αισθανόμαστε νοητική κούραση πίνουμε ένα με δύο ποτήρια νερό που θα μας βοηθήσει να ανακάμψουμε.
    4. Όταν έχουμε πονοκέφαλο ή ημικρανία πίνουμε ένα με δύο ποτήρια νερό, γιατί και τα δύο αυτά συμπτώματα μπορεί να οφείλονται σε αφυδάτωση διότι ο εγκέφαλος αποτελείται από πάνω από 75% από νερό.
    5. Πίνουμε ένα με δύο ποτήρια νερό όταν αισθανόμαστε πεινασμένοι, διότι πολλές φορές το αίσθημα της δίψας συγχέεται με το αίσθημα της πείνας και έτσι αυτό θα μας βοηθήσει να αποφύγουμε τα περιττά σνακ.
    6. Πίνουμε άφθονο νερό πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την άσκηση, γιατί είναι σημαντικό ο οργανισμός να είναι σωστά ενυδατωμένος και με την άσκηση και την εφίδρωση χάνεται μεγάλη ποσότητά του.
    7. Πίνουμε ένα ποτήρι νερό πριν κάνουμε μπάνιο που θα βοηθήσει στην διατήρηση της αρτηριακής πίεσης σε σωστά επίπεδα.
    8. Πίνουμε άφθονο νερό όταν είμαστε άρρωστοι, γιατί το σώμα αφυδατώνεται εύκολα και το νερό θα ενισχύει τη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος.
    9. Πίνουμε ένα ποτήρι νερό όταν νοιώθουμε κουρασμένοι γιατί θα δώσει ενέργεια στον οργανισμό μας.
    10. Πίνουμε ένα με δύο ποτήρια νερό μία με δύο ώρες πριν από τον ύπνο, έτσι ώστε ο οργανισμός να είναι επαρκώς ενυδατωμένος για να μπορεί να αντιμετωπίσει την απώλεια νερού κατά τη διάρκεια του ύπνου, όπως και την αποφυγή καρδιακής προσβολής και εγκεφαλικού.

    Συμπέρασμα:

    Η ενυδάτωση του οργανισμού είναι μια πολύ σημαντική διαδικασία που δεν πρέπει να αμελούμε. Το σώμα μας θα πρέπει να έχει επαρκή ποσότητα νερού καθόλη τη διάρκεια της ημέρας.

    Μόλις 2% απώλεια νερού από το σώμα προκαλεί κούραση, μείωση της ενέργειας αλλά και της διάθεσης μας.

    Ειδικά τα παιδιά κινδυνεύουν ιδιαίτερα από αφυδάτωση, καθώς το παιχνίδι τα εξαντλεί πολλές φορές χωρίς να το αντιληφθούν.

    Για τη σωστή ενυδάτωση του οργανισμού πιείτε άφθονο ορθομοριακό νερό από την κανάτα με φίλτρο νερού TENSAΤο ορθομοριακό νερό είναι καθαρό, εύγευστο, ενεργοποιημένο και γι’ αυτό πίνεται εύκολα και ο οργανισμός το αποζητά.

    Επίσης το ορθομοριακό νερό διευκολύνει την πέψη, ενεργοποιεί τον μεταβολισμό, βοηθάει στην αντιμετώπιση των πονοκεφάλων και αναζωογονεί τον οργανισμό.

    Πηγή: www.tensawater.gr