Τετάρτη 20 Οκτωβρίου, 2021

Βήμα Πολιτών

Ανεξάρτητη Διαδικτυακή Εφημερίδα των Βορείων Προαστίων

Οι ενδείξεις…

Δήμος Διονύσου logo

Τέσσερις μήνες, περίπου, έχουν περάσει από τότε που ανέλαβε η νέα Διοίκηση του Δήμου με πολλές προεκλογικές υποσχέσεις. Το εκλογικό αποτέλεσμα καθαρό, όχι όμως και η απαιτούμενη πλειοψηφία για την Διοίκηση, μια και ο εκλογικός νόμος έδινε την «ευκαιρία» για διευρυμένες συνεργασίες. Ένα «πιστεύω» αδιανόητο για τον Έλληνα. Στην πορεία, η νέα κυβέρνηση έσωσε την «παρτίδα» για την κυβερνησιμότητα των Δήμων.

Στο Δήμο Διονύσου ,η παράταξη «Η πόλη μας ,το σπίτι μας» έδωσε τη στήριξη της στην Διοίκηση από την πρώτη στιγμή και στην πραγματικότητα συνδιοικεί. Η παράταξη « Εύπολις – Συνεργασία Δημοτών Διονύσου», αν και συζήτησε με την «Δύναμη Ευθύνης» πήρε ξεκάθαρη θέση τονίζοντας πως, στα θετικά στηρίζουμε αλλά στα αρνητικά θα είμαστε απέναντί σας. Η θέση της «Λαϊκής Συσπείρωσης» ήταν η αναμενόμενη, όπως και της παράταξης των «Ανοιχτών Οριζόντων». Από την παράταξη «Μαζί για το Διόνυσο», που υποστήριζε τον εκλογικό νόμο της απλής αναλογικής, θα περίμενε κανείς να δώσει χέρι βοήθειας και αυτοδυναμία στη Διοίκηση, αλλά διαψεύστηκαν οι πάντες. Δύσκολο ,μια παράταξη που συνέπραξε στα τοπικά με την πρώην Διοίκηση, να αλλάξει ρότα σε χρόνο μηδέν.

Η Διοίκηση στηριζόμενη στις νομοθετικές αλλαγές και έχοντας την πλειοψηφία σε όλες τις επιτροπές είναι σε θέση να εφαρμόσει το πρόγραμμά της, χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες. Είναι νωρίς να επικρίνουμε το μέχρι σήμερα έργο της, γιατί ψάχνει να βρει το βηματισμό της. Οι μέχρι τώρα ενδείξεις δεν είναι απόλυτα θετικές και τα σύννεφα πολλά και μαύρα. Δύσκολο να υπάρξει απόλυτη ταύτιση πολλών συνισταμένων με θετικά αποτελέσματα. Χαρακτηριστικό γεγονός τα όσα συνέβησαν στη Γενική Συνέλευση, προκειμένου να ψηφισθεί ο κανονισμός – καταστατικό της ενιαίας παράταξης. Ο βηματισμός δείχνει ατολμία, ίσως και αδυναμία, ολοκλήρωσης ακόμη και αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου.

Η παλινδρόμηση του «τρένου» σημαίνει αλλαγή γραμμής και προορισμού; Έλλειψη κατάλληλου προσωπικού, πυξίδας και χάρτη για να μην πέσει το «πλοίο» σε ξέρα; Ο μηχανοδηγός ή καπετάνιος καλείται να αποφύγει τον διαφαινόμενο εκτροχιασμό του «τρένου» ή τη βύθιση του πλοίου. Η εκπομπή SOS θα είναι μάταιη.